The Big City! - Reisverslag uit Armadale, Australië van Iske - WaarBenJij.nu The Big City! - Reisverslag uit Armadale, Australië van Iske - WaarBenJij.nu

The Big City!

Door: Iske

Blijf op de hoogte en volg Iske

02 Januari 2023 | Australië, Armadale

02-01-2023: Hallo allemaal! Allereerst de beste wensen en Gods zegen voor het nieuwe jaar, 2023. Wij zijn dit jaar begonnen in Australië. En wat was dit weer een ervaring zeg! Mega gaaf! Gewoon zwemmen, barbecuen en buiten oud en nieuw vieren!

In de ochtend zijn we eerst nog naar een prachtig gebied geweest iets ten zuiden van Busselton, namelijk Dunsborough, bunkers bay, zoeper mooi zoals zwager Luuc dit zou zeggen!![e-1f44c][e-1f605]

Wat een mooie natuur is er hier, alle kleuren zijn intens en puur, het water helder blauw en de stranden wit!

Zaterdag was het oudejaarsdag, toen hebben we traditioneel oliebollen gegeten, lekker vlees gegeten op de bbq, buiten gezwommen en cricket gespeeld met onze nichtjes!

Om 00.00 uur was het zover, nieuwjaar, het inluiden van 2023! Het enige wat we wel misten was het vuurwerk, dat mag namelijk niet in Australië vanwege gevaar voor natuurbranden, wat volledig te begrijpen is, maar voor ons wel een gemis van traditie!

Na iedereen geknuffeld te hebben zijn we lekker gaan slapen want de volgende dag moesten we op tijd eruit voor de kerk!

Maar ik had ding 1 in mijn hoofd, ik moest en zou die nieuwjaarsduik doen op 1 januari! Dus allerlei gegadigden opgeroepen en we zijn samen naar het strand gereden en we hebben jawel, voor de eerste keer in ons leven de nieuwjaarsduik gedaan!! Wel met 25 graden maar daar hoor je ons natuurlijk niet over klagen!![e-1f609][e-2600]️[e-1f60e]

Vandaag, 2 januari zijn we op tijd vertrokken uit Busselton en zijn we naar Perth gereden! We hebben een auto die we van snaar en zwager mogen lenen 3 weken, dat is zo super ideaal en ook echt wel nodig, want de afstanden zijn hier iets anders dan in Nederland![e-1f602]

We logeren komende dagen in stadsdeel Armadale in Perth, dat ligt in de heuvels, mega mooi! We verblijven in een heel knus B[e-38]B, zodat we van daaruit de big city kunnen gaan verkennen. Vandaag zijn we in Kings Park geweest, dat is een stadspark midden in Perth met heel veel verschillende soorten natuur, fonteinen, bloemen etc.[e-1f44c]

Morgen hopen we naar Rottnest Island te gaan, dat schijnt geweldig mooi te zijn! De temperatuur wordt morgen ong. 34 graden, dat is voor ons prima te doen!![e-1f60d][e-1f973][e-1f64f][e-1f3fb][e-1f60e]

Binnenkort horen jullie weer meer over onze avonturen daar, tot snel!![e-1f917]

Groetjes van de Vissers

• 02 Januari 2023 - 14:43

Luuc:

Zoeper mooie foto’s Ysk! [e-1f609][e-1f61c]

• 02 Januari 2023 - 14:50

Alby:

Oee wat gaaf allemaal!! Jullie ook veel heil en zegen in het nieuwe jaar!

• 05 Januari 2023 - 18:17

Agnes:

Jullie ook de beste wensen voor 2023! Heerlijk in de zomer en nieuw vieren. Lijkt mij ook wel wat, en zonder vuurwerk, helemaal niet erg. [e-1f609]