WOW illusions…! - Reisverslag uit Busselton, Australië van Iske - WaarBenJij.nu WOW illusions…! - Reisverslag uit Busselton, Australië van Iske - WaarBenJij.nu

WOW illusions…!

Door: Iske

Blijf op de hoogte en volg Iske

30 December 2022 | Australië, Busselton

30-12-2022: Hallo familie, vrienden, kennissen, allemaal! Vandaag weer even een update vanuit Australië!

We hebben de afgelopen dagen weer veel dingen beleefd hier! Zo zijn we naar een museum geweest met allemaal illusions, zeer de moeite waard om naar toe te gaan mocht je een keer deze kant op willen![e-1f92a][e-2600]️[e-1f64f][e-1f3fb]

We liepen in een gang vol met spiegels en moesten de uitgang zien te vinden… Nou ik liep veilig achter m’n schoonvader aan, we zijn op slechts 30 spiegels gebotst!![e-1f605]

Daarna hebben we heerlijke koffie en chocolade melk gedronken bij de chocolate factory! Alle soorten chocolade zijn hier te krijgen, we mochten zelfs proeven! Ik heb wel mijn dames een paar keer streng toe moeten spreken dat ze maar 1 handje per keer mochten pakken!![e-1f605][e-1f60f][e-1f643]

Gister avond zijn we uit eten geweest ter ere van het 40 jarig jubileum van opa en oma (mooi toepasselijk op 29 december, ze waren afgelopen 29 januari 40 jaar getrouwd!)[e-1f44c][e-2764]️ Heerlijk gegeten bij een restaurant in Busselton aan de kust, met uitzicht op de zee!

Vandaag hebben we lekker gezwommen in de oceaan, go pro mee en gaan met die banaan! Het water is zo helder en mooi, het is net of je een schilderij in zwemt (zonder te overdrijven)![e-1f605]

Morgen weer een leuke dag voor de boeg, dan gaan we oud en nieuw vieren in de warmte! Heel benieuwd hoe dat hier aan toe gaat, we gaan in ieder geval wel lekker oliebollen van tante Cora eten!![e-1f929][e-1f44c][e-1f973]

Groetjes van de Vissers!

• 30 December 2022 - 22:14

Janita Keuter:

Erg leuk om jullie verslagen te lezen! Veel plezier daar en alvast de beste wensen [e-1f60a]

• 31 December 2022 - 15:54

Klaas En Grietje :

Wat een belevenissen. In zo een korte tijd al zoveel meegemaakt [e-1f60e] En dankzij je blog genieten wij er ook van. Erg leuk om te lezen en te zien [e-2764]️

• 01 Januari 2023 - 14:08

GeMie:

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!! Oh Iske zei ik het niet? Toch Cora' s oliebollen!! En vást niet met ' stukjes'. Heeft je schoonma niet hoeven peuteren... [e-1f923]