The last days… - Reisverslag uit Busselton, Australië van Iske - WaarBenJij.nu The last days… - Reisverslag uit Busselton, Australië van Iske - WaarBenJij.nu

The last days…

Door: Iske

Blijf op de hoogte en volg Iske

12 Januari 2023 | Australië, Busselton

12-01-2023: Hallo iedereen! Hier vanuit Australië nog 1 keer een verslag van ons!

Man man wat is deze vakantie vreselijk snel gegaan… Als er een knop was dat we de tijd terug konden draaien hadden we dat gelijk gedaan![e-1f609]

We hebben weer zo veel leuke dingen gedaan en gezien afgelopen dagen. Zo zijn we maandag naar Canal Rocks geweest. Dit was zo mega prachtig, 1 van de mooiste dingen die we hier gezien hebben! Wilde rotsen met een woeste zee van allerlei kleuren[e-1f44c][e-1f3fb]

Daarna zijn we iets verder gereden en hebben we gesnorkeld in een hele mooie baai met vissen en koralen! Het water was ‘leeuw’ koud[e-1f605] maar met onze wetsuits was het goed vertoeven! Zo gaaf om dit te doen!

Dinsdag was een uitstekende dag om wat souvenirs bij elkaar te zoeken voor het thuisfront, want ja, je kan natuurlijk niet met lege handen terug komen![e-1f913]

Woensdag toch maar weer naar het strand, wat moet je kiezen met 35 graden? Precies: the Beach!! Prachtige plek gevonden bij ‘Meelup Beach’[e-1f60e] De buurvrouw omschreef het als een paradijs, nou zo voelde het echt: witte stranden met een helder blauwe zee en mooie rotsen aan de zijkant! Sub meegenomen om lekker te subben in de zee! En dan natuurlijk daar lunchen, dat is het leukste! (Lunch is bij ons snoep en chips en rotzooi, maar ja, wel lekker!!)[e-1f607]

Woensdag avond was ook heel mooi. We zijn toen met de overgeblevenen van de Fam naar ‘Sugaloaf’ rock geweest, om daar de zonsondergang te zien![e-1f929][e-2600]️ Daar wordt je echt even stil van, zo mooi om te zien en te genieten en stil te staan bij alles wat we hier hebben beleefd en gedaan[e-1f64f][e-1f3fb][e-2600]️[e-2764]️

En dan heb je alweer 12 januari: de dag dat we HELAAS terug moeten vliegen… Als het aan ons lag hadden we er nog 3 jaar aan vast geplakt, maar ja, de plichten roepen weer…[e-1f917]

Wat een topreis, we gaan hier zeker weten nog heeeeeeeeel lang van genieten!![e-2764]️[e-1f64f][e-1f3fb][e-2600]️[e-1f60e]

Axel, Cora en kids, bedankt voor jullie gastvrijheid en gezelligheid tijdens onze vakantie, jullie zijn stuk voor stuk toppers!![e-2764]️[e-1f64f][e-1f3fb][e-1f917]

Groetjes van de Vissers[e-1f91e][e-1f3fb]

• 12 Januari 2023 - 08:03

Agnes:

Helaas aan alles komt een eind.. een goede reis terug!

• 12 Januari 2023 - 09:17

Xandra:

Goede reis terug en wel een zonnetje [e-1f31e] meenemen als souvenir [e-1f609][e-1f92d]

• 12 Januari 2023 - 22:00

Anneke:

Wat super allemaal! We hebben mee genoten, thanks! Jaloersmakend… en indrukwekkend, altijd zo overweldigend die ruige of juist stille natuur [e-1f60d]

goede reis terug jelui!