Arrived! - Reisverslag uit Busselton, Australië van Iske - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Busselton, Australië van Iske - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Iske

Blijf op de hoogte en volg Iske

24 December 2022 | Australië, Busselton

24-12-2022: Nou, we zijn gearriveerd in het mooie Australië, WAT EEN DROOM!!! We kunnen het nog moeilijk bevatten dat we echt voet aan wal hebben gezet hier, maar echt in 1 woord:FANTASTISCH!

Gister avond (locale tijd, dus in NL ochtend) om 18.30 uur zijn we aangekomen in Australië, mochten we in 1 keer door de douane dankzij de eerlijkheid over Vloorinzz z’n sigaartjes (die iets te veel heeft meegenomen, maar goedgekeurd werd!). Gelukkig had tutte Jarieke ook 2 pakjes in haar bagage, die kon mooi aangeven dat ze sigars to declare had!![e-1f602][e-1f602] Man man, wat heb ik hier stiekem om gelachen in mezelf![e-1f92d]

Zus en snaar Cora en broer en zwager Luuc hebben ons opgehaald van het vliegveld, wij dik en warm aangekleed, liepen buiten tegen een enorme muur van hitte op, maar wat voelde het vertrouwd, dat is wat we in de vakantie natuurlijk willen, zweten tot het je naad uitbarst!![e-1f923][e-1f929][e-2600]️

Eerst een Maccie gechapt zoals de boys dit noemen tegenwoordig en daarna naar de familie voor heeeeeeeel veel knuffels en cadeaus! Daarna naar ons ‘vakantie optrekje’. Maar dit is natuurlijk niet de juiste omschrijving want man man wat een HUIS[e-1f631][e-1f44c][e-1f64f][e-1f3fb]

Zo mega gaaf dat we hier in mogen verblijven, er gaat een hele nieuwe wereld voor ons open hier, alles is MEGA GROOT! Maar wees gerust, wij passen ons gemakkelijk aan, dus ook dit went snel![e-270c][e-1f3fb][e-1f605]

Vandaag bijkomen, bijkletsen, settelen, oriënteren, relaxen om daarna een Warm en Stralend kerst te vieren met onze familie down under![e-1f64f][e-1f3fb][e-1f970]

• 25 December 2022 - 12:51

Antje:

Ziet er super gaaf uit! Geniet ervan jelui![e-1f618]

• 26 December 2022 - 08:34

Auke:

Als Floris nou stopt met roken en die sigaren verkoopt op de zwarte markt heb je de kosten van de tickets eruit volgens mij.

Veel plezier met zijn allen.

Wat betekenen de woorden"snaar"en "tutte" ?

• 27 December 2022 - 10:35

Grietje Kramer :