Vervroegd oud en nieuw?! - Reisverslag uit Urk, Nederland van Iske - WaarBenJij.nu Vervroegd oud en nieuw?! - Reisverslag uit Urk, Nederland van Iske - WaarBenJij.nu

Vervroegd oud en nieuw?!

Door: Iske

Blijf op de hoogte en volg Iske

21 December 2022 | Nederland, Urk

21 december 2022: Nog 1 dag mensen, morgen deze tijd zitten we al heerlijk in het vliegtuig! Koffers zijn gepakt, handbagage is zo goed als klaar, met daarin 14 kilo aan snoep[e-1f631][e-1f92d][e-1f929].

Vandaag laatste dag school gehad, laatste dag gewerkt, zorgen dat alles goed afgerond is voordat we de [e-2600]️ tegemoet gaan. Man man wat hebben we er een zin in met z’n allen!

Maar weet je wat nou zo leuk is: voordat we het vliegtuig in stappen hebben we al even met een deel van de fam ‘vervroegd’ oud en nieuw gevierd! Hoe? Nou met oliebollen natuurlijk! Want ja, we gaan niet zonder oliebollen helemaal naar de andere kant van de wereld[e-270c][e-1f3fb][e-1f605]

Va, ze waren top, we hebben onze buik rond gegeten, dan hebben de stewardessen morgen ook een fijne taak om de wc schoon te houden[e-1f913]

Vanavond vroeg onder de wol, des te eerder is het morgen en kunnen we richting onze vlucht!![e-2708]️

• 21 December 2022 - 21:45

Fam Van Til:

Ahh wat super! Eindelijk bijna zo ver! We gaan aan jullie denken, jullie volgen en voor jullie bidden want man… het is ook wel spannend allemaal! [e-2764]️[e-2764]️[e-2764]️

• 22 December 2022 - 08:53

Familie (Sarah) Oost:

Goede reis met z'n allen! Pas goed op elkaar.

• 23 December 2022 - 22:10

De Buurtjes:

• 30 December 2022 - 17:01

GeMie:

Hè hè, eindelijk je verslag gevonden. Kreeg je mail niet, dus even gegoogeld... wat is het genieten zeg... effe een eindje vliegen maar dan zitten jullie er ook warmpjes bij hè. Veel plezier en groetjes daar!